EMMA JOHNSON

120614

Publicerad 2012-06-14 22:41:00 i johnsons.blogg.se,

Fina Karolina!

Känns meningslöst att berätta om min morgon med tanke på att jag inte gjorde ett skvatt (förutom att bli trakasserad av min lillasyster) till klockan fyra då jag tog bussen till Tyresö Centrum och mötte upp Karolina, gick och handlade hårfärg och sen tog vi bussen tillbaka hem hit. Har umgåts och färgat mitt hår, det är fortfarande blött så jag får se i morgon hur resultatet blev men hittils ser det bra ut. Nu har Karolina precis åkt hem och jag har lagt mig i sängen. 

Imorgon ska jag storstäda rummet (som jag ännu inte har tagit tag i än) och sen planerar jag och lillasyster en promenad på morgonen, ska komma i gång med träningen igen, har leget på latsidan ett bra tag nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela